Forfatter Emne: Teknisk data eller noget...  (Læst 4621 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
Teknisk data eller noget...
« Dato: Februar 09, 2007, 12:13:56 am »
Sidder lige og "diskuterer" med tøsen om hvis cykel der er hurtigst fra 0 - 100.
Hun mener selvfølgelig hendes Honda cbr 600 F årgang 1997, men jeg mener selvfølgelig at SV'en er hurtigst
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Drlund

• Roadracer
Re: Teknisk data eller noget...
« Svar #1 Dato: Februar 09, 2007, 01:09:33 am »
Så vidt jeg har fået oplyst, klarer Hondaen 0-100 på 3,5 sek :thumbsdown: :oops:, mens vores SVin kan nøjes med 3,6 sek :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :D :innocent: :innocent: :wink: Dvs. reelt ingen forskel :D
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #2 Dato: Februar 09, 2007, 02:28:24 am »
Sidder lige og "diskuterer" med tøsen om hvis cykel der er hurtigst fra 0 - 100.
Hun mener selvfølgelig hendes Honda cbr 600 F årgang 1997, men jeg mener selvfølgelig at SV'en er hurtigst

Vent til foråret... see for yourself  :whipped:   :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #3 Dato: Februar 09, 2007, 04:49:16 am »
Jeg tror Bill er hurtigst... Sådan er det som regel med mænd  :loser: :whatever:

Hvad er det for en tøs du snakker om?? Er det hende du skal ud og rejse med?? Giv SVea nogle detaljer, hun keder sig  :rolleyes: :rolleyes:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Kenny

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Februar 09, 2007, 06:10:44 am »
Dit SVin burde være hurtigst   :D

slowhand30

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Februar 09, 2007, 06:47:57 am »
Rigtigt ..Hondaén står til  3,5 sek, men SVéren  står til 3,6 sek....men hondaen har jo nogle flere år på bagen, så mon ikke svéren vinder....dog ikke på toppen  :whatever:

holmgaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Februar 09, 2007, 09:28:08 am »

Hvis det var mig havde jeg købt en hurtiger cykel på stedet :brok:  det er da ikke til at arbejde med at hun kan give en baghjul både i optræk og på toppen.  :twisted:     Få så købt den SV1000, der er da slet ikke andet at gøre  :D

Damage

• Gæst
« Svar #7 Dato: Februar 09, 2007, 09:32:45 am »

Hvis det var mig havde jeg købt en hurtiger cykel på stedet :brok:  det er da ikke til at arbejde med at hun kan give en baghjul både i optræk og på toppen.  :twisted:     Få så købt den SV1000, der er da slet ikke andet at gøre  :D

Helt enig!  :D

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Februar 09, 2007, 09:32:59 am »
Bill skal da bare nægte at køre på motorvej med hende, på landevejene bliver han ikke hægtet af (medmindre hun er kamikazepilot :shock: )
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #9 Dato: Februar 09, 2007, 09:53:51 am »
Bill skal da bare nægte at køre på motorvej med hende, på landevejene bliver han ikke hægtet af (medmindre hun er kamikazepilot :shock: )

Hun har haft cykel 1 sæson og hun ER kamikaze  :shock: Men lur mig om jeg ikke nok skal klare mig. Jeg har jo været på bronzekursus :wink:

Takker for svarene. Mente heller ikke at der var den store forskel på tiderne, men har ikke kunnet finde nogen tid på SV'en.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #10 Dato: Februar 09, 2007, 11:38:16 pm »
Jeg ved ikke om den passer, til old school eller den nye model?
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #11 Dato: Februar 10, 2007, 09:42:48 am »
Den ligner i hvert fald databladet fra old-skool.
Nedenfor er det komplette datablad.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #12 Dato: Februar 10, 2007, 10:30:09 am »

Rigtigt ..Hondaén står til  3,5 sek, men SVéren  står til 3,6 sek....men hondaen har jo nogle flere år på bagen, så mon ikke svéren vinder....dog ikke på toppen  :whatever:

Hva' stejlen?? Er der også gået inflation i sekunderne? Jeg troede kun det var Kronen der faldt...    :wink:

Den ligner i hvert fald databladet fra old-skool.
Nedenfor er det komplette datablad.

Hihi... og målene passer jo også meget godt på SVriders Benjamin - Bill  :lmao: :lmao:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

MS

• Plastikrocker
« Svar #13 Dato: Februar 10, 2007, 10:57:02 am »
63 KG ....... det vejer min højre fod sgu da næsten......... 0,1 er vel den eneste rigtige måde at veje sig på  :D
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Februar 10, 2007, 10:55:07 pm »
ms jeps
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde