Skriv et indlæg til Touring Nyt og hør om de har nogle forslag? Om ikke andet kan du da så hænge forhandleren ud overfor 30% af de danske mc'ister. Der er jo i øvrigt også en advokat som ofte annoncerer i bladet, dog mest mht. trafikforseelser.
I øvrigt mente jeg da at Forbrugerklagenævnet bagatelgrænse var 500 kr? Eller det er måske fordi det drejer sig om for mange penge? Ikke at man kan bruge deres afgørelse til ret meget alligevel...
Bagatel græsen er for almindelige produkter ...
For motorcykler kan du KUN klage over reparationer og hvis din kværn koster mindre en 100.000,- kr.
Fuldstændig til grin ... !
Men det er jo generelt mht. til forbrugerklagenævnet at man kun kan klage over varer under 100.000,- - er det ikke...?
Ser sådan ud ... men det er jo ikke varen der er noget galt med .... 
tror du ikke du skal læse teksten en gang til og se hvad der står 
der skal ikke være noget galt med produktet. du kan få at vide nøjagtigt hvor meget du har til gode hos forhandleren ved at rette henvendelse til skat om aktindsigt i handlen. 
er du medlem af fdm skriver juristerne et brev og truer med bål og brand og så er forhandlen til at tale med.
ellers er der jo altid motorsektionen i eksta bladet
>tror du ikke du skal læse teksten en gang til og se hvad der står

Har talt med forbrugerklagenævnet .... det er ikke en sag de tager sig af !
>der skal ikke være noget galt med produktet. du kan få at vide nøjagtigt hvor meget du har til gode hos forhandleren ved at rette henvendelse til skat om aktindsigt i >handlen.

Har fået fuld agtindsigt hos skattevæsenet. Så den information er på plads.
>er du medlem af fdm skriver juristerne et brev og truer med bål og brand og så er forhandlen til at tale med.
Nej jeg er ikke medlem af FDM .... Jeg er medlem af DMC ... men de svarer ikke på mine henvendelser .... Tager fat i MC Touring Club .... de har advokathjælp.
>ellers er der jo altid motorsektionen i eksta bladet
Kunne være en go idé hvis der var andre end mig, men det har jeg ikke kunnet få oplyst af SKAT.
Ved at Allan's MC tabte et civilt søgsmål .... så det ender det med !!