Forfatter Emne: Nyt kamera, måske endda et videokamera? HJÆLP/ERFARINGER SØGES  (Læst 4929 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Nyt kamera, måske endda et videokamera? HJÆLP/ERFARINGER SØGES
« Svar #15 Dato: Januar 18, 2008, 10:20:13 pm »
Har idag været ude og se på dette kamera:

http://www.pixmania.com/dk/dk/674254/art/fuji/finepix-finepix-f50-fd-so.html

Det skulle være et af de hurtigste compact kameraer i den billige ende og jo det var bestemt hurtigt. 12Mp er vist også rigeligt til mit behov. Pris i butik 2500,- på nettet: ca. 2K

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

MS

• Plastikrocker
« Svar #16 Dato: Januar 19, 2008, 11:38:03 am »
Nu ser jeg lige linket til Pixmania, og er nødt til at advare mod at købe noget gennem dem.

Havde et meget langt tovtrækkeri med dem ... købte 2 Garmin Zumo, som de ikke kunne levere inden for den tid de sagde, da jeg så havde fundet et andet (og ja godt nok dyrere sted). Da man hos Pixmania betaler forud når det er store beløber havde de allerede trukket pengene, men fortalte at dem skulle de nok sende retur.
Efter en bunke rykkere kom ca. halvdelen af dem retur og efter 3 måneder og diverse trusler med advokater og lign. kom det sidste også, men de har bare slet ikke være værd at handle med !  :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Jeg handler der aldrig igen.

og bare for det ikke helt er SPAM, så har jeg netop købt et Canon 40 D og det sparker bare så meget røv. 10,1 Megapixel, 6,5 billeder i sekundet og super fede billeder i RAW, 3,5" skærm .... savle .... lækkert kamera.
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #17 Dato: Januar 19, 2008, 12:44:28 pm »
Ellers har kamerashop.dk kameraet til 1900 kroner - det er vist et bedre sted at handle på nettet.

Nogle andre der har gode/dårlige erfaringer med dem ?
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #18 Dato: Januar 19, 2008, 03:44:17 pm »
Nu ser jeg lige linket til Pixmania, og er nødt til at advare mod at købe noget gennem dem.

Havde et meget langt tovtrækkeri med dem ... købte 2 Garmin Zumo, som de ikke kunne levere inden for den tid de sagde, da jeg så havde fundet et andet (og ja godt nok dyrere sted). Da man hos Pixmania betaler forud når det er store beløber havde de allerede trukket pengene, men fortalte at dem skulle de nok sende retur.
Efter en bunke rykkere kom ca. halvdelen af dem retur og efter 3 måneder og diverse trusler med advokater og lign. kom det sidste også, men de har bare slet ikke være værd at handle med !  :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Jeg handler der aldrig igen.

og bare for det ikke helt er SPAM, så har jeg netop købt et Canon 40 D og det sparker bare så meget røv. 10,1 Megapixel, 6,5 billeder i sekundet og super fede billeder i RAW, 3,5" skærm .... savle .... lækkert kamera.

Linket til Pixmania vat kun så I kunne se detaljerne på kameraet  :D  Ville nok vælge kamerashop.dk som jeg også faldt over, men de har kun lint til producentens site under oplysninger.
Lidt kedelig historie du fortæller, men taget til efterretning.
Ellers har kamerashop.dk kameraet til 1900 kroner - det er vist et bedre sted at handle på nettet.

Nogle andre der har gode/dårlige erfaringer med dem ?

Så dem godt, helt klart en fin pris. Mon ikke de er til at handle med i en fotoforretning, måske man kan få noget udstyr med som priskompensation.

Hvis det ikke haster alt for meget så vent lidt med at købe. Her i feb. pressentere Canon de nye modeller. Og rygterne går på at der også skulle være en afløser til 400D. Og dette vil helt sikkert påvirke priserne.

Kan næsten ikke vente til februar da jeg skal på skiferie om en uge...igen og gerne vil have et ordentlig kamera med...dilemma  :twisted:

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #19 Dato: Januar 20, 2008, 06:26:06 pm »

så har jeg netop købt et Canon 40 D og det sparker bare så meget røv. 10,1 Megapixel, 6,5 billeder i sekundet og super fede billeder i RAW, 3,5" skærm .... savle .... lækkert kamera.

uha... det står højt på ønskelisten,,,, fedt cam.... nu skal ove dog først lige betales,,, så må vi se
nu med yamaha fz1 2008