Jeg vil gerne høre om folks erfaringer med handel på internettet!? Om det så er handel med internet butikker
www.louis.de ,
www.polo-motorrad.de ,
www.mandp.com eller lign. Eller om det er handel f.eks på ebay , med ebay butikker eller private! Hvad er folks erfaringer, passer varen på beskrivelsen, er der lang ventetid på at få sine varer eller er der mange problemer med at få varer byttet hvis der er fejl mangler osv.
Selv har jeg kun handlet en lille smule på nettet, og mine erfaringer er af blandet karakter!
Jeg har handlet med Louis, og har hver gang fået mine varer rimeligt hurtigt, og de har hver gang sendt mig det som jeg havde bedt om! Kun en enkelt gang var varen udsolgt! Pris og kvalitet har passet ganske pænt sammen.
Jeg har også været på ebay, og har her primært købt af virksomheder som har en ebay butik. Her har jeg haft væsentligt længere leverings tid, venter faktisk stadig på varer som er betalt d. 5/2 Og Her har jeg desværre været uheldig et par gange! Forkert str. eller beskadiget vare. Begge gange har jeg sendt varen tilbage, og har fået lovning på at varen bliver byttet og portoen betalt! Disse er blevet sendt i dag, så jeg kender ikke resultatet endnu, men regner da med at det er i orden!

Kom med jeres indlæg, gode som dårlige historier er meget velkomne, måske skal vi ligefrem bandlyse et par butikker eller 3!! ?