Forfatter Emne: så heldig kan man være  (Læst 2486 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
så heldig kan man være
« Dato: Marts 14, 2008, 11:14:29 am »
Ja det er så historien om en ung mand og hans første tur på bakken med happy ending :)

I går var min første gang jeg skulle være med til at åbne bakken (har ej heller lukket den endnu), og jeg mødtes med Ulvehaar og hans kæreste herindefra. Vi startede med gratis pøller hos enghave og kørte derefter ind og stod i regnen sammen med tusindevis af andre mc entusiaster :)

Det var så fedt at høre hvordan alle fyrede op for gassen omkring kl. 19 og i samlet flok køre af sted med folk der kiggede på fra vejsiden hele vejen.

Ved bakken parkerede vi inde på pladsen og var begge lidt bekymrede for om vores cykler ville vælte da vi ikke havde en plade med til støttebenet.
Inde på bakken tog vi ind og fik noget at spise og efterfølgende tog vi hjemad så jeg kunne nå at se aftenens afsnit af Paradice  :oops:

Nå, men da vi står udenfor opdager jeg til min rædsel at jeg ikke kan finde nøglerne til min kværn, FUCK tænker jeg. Jeg går mine lommer igennem igen og igen, løber tilbage til stedet vi spiste men de er og bliver borte  :shock:

Der er to muligheder for at finde dem igen tænker jeg... Den ene er at kigge der hvor jeg tog en tissetur da vi ankom... mellem træer og buske (dårlige ods da det var mørkt) og den anden var at nøgler stadig sad i cyklen...

På vej hen til cyklen begyndte jeg at småløbe da jeg frygtede det værste... at cyklen var nuppet grundet min forglemsomhed.  :club:

Da vi når frem kan jeg se at de stadig står der, og da jeg når helt hen kan jeg juble over at nøglerne stadig sad i tændingen  :lol: nøj jeg var glad!  :orkester:

Skal jeg glemme mine nøgler i tændingen en anden gang, så skal det helt klart være når min cykel står iblandt tusinde andre  :D

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: så heldig kan man være
« Svar #1 Dato: Marts 14, 2008, 11:20:54 am »
der er meget tillid til andre køre - så også at der er mange der efterlader deres hjelm på cyklen

det var også min første gang at jeg kørte selv ind og åbnede - ellers har jeg været passenger/kørende fotograf ^^ 
« Senest Redigeret: Marts 14, 2008, 12:55:48 pm af blz »
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
« Svar #2 Dato: Marts 14, 2008, 11:49:25 am »
Den har jeg os engang lavet op midt i Roskilde ved siden af domkirken. Vi skulle låse cyklerne så jeg tog min skive lås under sædet og glemte min nøgle i låsen til sædet.
Vi gik så ned på Jensen´s for at spise, da vi så skulle tilbage til cyklerne kunne jeg ikke finde min nøgle, fuck jeg fik sved på panden, så jeg løb ned til min cykel og der sad nøglen.  :mrgreen:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #3 Dato: Marts 14, 2008, 12:01:22 pm »
Har prøvet det en enkelt gang.....tror ikke man prøver det igen, lidt klam fornemmelse.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #4 Dato: Marts 14, 2008, 12:05:24 pm »
da jeg når helt hen kan jeg juble over at nøglerne stadig sad i tændingen

Adrian, din n00b!!!!  :wink:

Er ked af at jeg ikke stod i regnen sammen med jer  :(
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #5 Dato: Marts 14, 2008, 01:34:12 pm »
da jeg når helt hen kan jeg juble over at nøglerne stadig sad i tændingen

Adrian, din n00b!!!!  :wink:

Er ked af at jeg ikke stod i regnen sammen med jer  :(

ja jeg var faktisk forbi dig omkring 17.30 men fandme om ikke jeg har mistet dit nummer på min tlf  :? så jeg satsede på at finde dig henne ved de andre... men så endte vi lidt længere væk og så var det løb ligesom kørt...

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Marts 14, 2008, 03:19:02 pm »
Hehe, god historie Kaule.

Sjældent har jeg set en mand tage så lange skridt kort tid efter en all-you-can-eat buffet  :lmao:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Nick

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Marts 14, 2008, 03:42:38 pm »
Jeg har osse glemt min nøgle.. 2 gange i tændingen lige ved siden af Renomé og mcd.. og det var klokken 00-01 om natten mellem alle de stive mennesker.. dejligt den stadig står der når man går tilbage...  :thumbsup: :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #8 Dato: Marts 14, 2008, 04:43:25 pm »
Uha lidt af en skræk historie. Måske kan du finde din liftkortholder frem fra skiferien og sætte den fast i den jakke.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

poulviking

• Søndagskører
  • **
« Svar #9 Dato: Marts 14, 2008, 10:47:37 pm »
paa 99 650 er det nemt at lade den sidde i saedelaasen da man ikke kan se den naar man staar lige ved siden af cyklen jeg kender en der har gjort det flere gange :lol: