Ja det er så historien om en ung mand og hans første tur på bakken med happy ending

I går var min første gang jeg skulle være med til at åbne bakken (har ej heller lukket den endnu), og jeg mødtes med Ulvehaar og hans kæreste herindefra. Vi startede med gratis pøller hos enghave og kørte derefter ind og stod i regnen sammen med tusindevis af andre mc entusiaster

Det var så fedt at høre hvordan alle fyrede op for gassen omkring kl. 19 og i samlet flok køre af sted med folk der kiggede på fra vejsiden hele vejen.
Ved bakken parkerede vi inde på pladsen og var begge lidt bekymrede for om vores cykler ville vælte da vi ikke havde en plade med til støttebenet.
Inde på bakken tog vi ind og fik noget at spise og efterfølgende tog vi hjemad så jeg kunne nå at se aftenens afsnit af Paradice

Nå, men da vi står udenfor opdager jeg til min rædsel at jeg ikke kan finde nøglerne til min kværn, FUCK tænker jeg. Jeg går mine lommer igennem igen og igen, løber tilbage til stedet vi spiste men de er og bliver borte

Der er to muligheder for at finde dem igen tænker jeg... Den ene er at kigge der hvor jeg tog en tissetur da vi ankom... mellem træer og buske (dårlige ods da det var mørkt) og den anden var at nøgler stadig sad i cyklen...
På vej hen til cyklen begyndte jeg at småløbe da jeg frygtede det værste... at cyklen var nuppet grundet min forglemsomhed.

Da vi når frem kan jeg se at de stadig står der, og da jeg når helt hen kan jeg juble over at nøglerne stadig sad i tændingen

nøj jeg var glad!

Skal jeg glemme mine nøgler i tændingen en anden gang, så skal det helt klart være når min cykel står iblandt tusinde andre