Forfatter Emne: louis.de  (Læst 1717 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVester

• Plastikrocker
louis.de
« Dato: Marts 20, 2008, 09:01:42 pm »
Hejsa.

Hvordan er handels formen på louis.de kan man bruge visa??

Jeg er ikke den skarpeste til det der pølsesnak de holder sig der nede,så jeg er lidt i vanskligheder da jeg gerne vil købe mig lidt lædertøj nu hvor de har lidt gode bud på det probiker lædertøj, kan ik lige greje om jeg skal have to delt eller heldragt.

Vester
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
Re: louis.de
« Svar #1 Dato: Marts 20, 2008, 09:14:44 pm »
Hejsa.

Jeg er ikke den skarpeste til det der pølsesnak de holder sig der nede,så jeg er lidt i vanskligheder da jeg gerne vil købe mig lidt lædertøj nu hvor de har lidt gode bud på det probiker lædertøj, kan ik lige greje om jeg skal have to delt eller heldragt.

Vester
Jeps - man kan sagtens bruge VISA, og de kan også engelsk hvis du har spørgsmål :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVester

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Marts 20, 2008, 09:48:22 pm »
Hejsa.

Vester
Jeps - man kan sagtens bruge VISA, og de kan også engelsk hvis du har spørgsmål :D

Hygge

Okay mange tak for hjælpen mester.
Så er det jo bare at komme igang med at finde ud af om det ska være den ene eller anden model og den rigtige srørrelse :D

Vester
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #3 Dato: Marts 20, 2008, 11:25:46 pm »
Hejsa.

Vester

Hygge

Okay mange tak for hjælpen mester.
Så er det jo bare at komme igang med at finde ud af om det ska være den ene eller anden model og den rigtige srørrelse :D

Vester
Hehe, lige præcis! :D Hvis det er det drille så sig til, jeg skal nemlig snart bestille derfra, og hvis det er kunne du jo bare få det med der.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her