dagens grin at læse denne tråd....
men men .. det er jo sundt at diskutere og forholde sig til de holdninger som eksisterer....uanset om der er en/få eller mange som deler den....
så længe tonen holdes ..... som B2 antyder....
Personligt er jeg total ligeglad om I andre kører Sinlun/Bucati/PMW/Iprilia/Narley/Ronda...for mig handler det om at dele oplevelser/ture/viden/hygge
/sjov/erfaringer med ligesindede.......og synes faktisk, at jeg oplever, at man kan komme med sine meninger......husk nu bare på, at det som man skriver
kan opfattes på 10 forskellige måder uanset brug af smileys m.m........respekter at andre har et andet synspunkt end dig selv......personligt synes jeg at nogen
svar i tråden er lige skarpe nok...(fint nok hvis man kender hinanden rigtig godt)
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=5175.0Her et link til forummets beskrivelse hvor man på ingen måde nævner at det kun er for SV'ejere, og at det er meget løst organiseret....selvom forummets
navn selvfølgelig antyder hvad vi har med at gøre her.. i den store udstrækning... og husk så lige på at dette forum sikkert eksisterer..
pga nogle ildsjæle som bidrager en del i baggrunden med teknikken bag forummet + diverse andet - arrangementer.....tak til dem

Jamen det var så det jeg havde på sinde i denne tråd....der stod jo ikke noget om NO SPAM
Pas på jer selv derude på de farlige veje ....