Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg ville ønske, at jeg kunne finde et link til kilden lige nu, men jeg husker en historie fra et par år tilbage:En gut fik stjålet sin uforsikrede Harley fra en forhandler, og sagsøgte ham herefter for at få erstatning. Dette søgsmål vandt han dog ikke, idet retten mente at forhandleren havde sikret motorcyklen tilstrækkeligt med hegn, port og lås.Jeg ville derfor antage at hvis forhandleren var groft uansvarlig og fx lod motorcyklen stå med nøglen i tændingen, ville man have en chance for at få erstatning.
Jamen det syntes jeg også er noget andet - så bærer forhandleren eller mekanikeren også en stor del af skylden for cyklens forsvinden. Man kan måske kalde det grov uagtsomhed. Men væbnet røveri tror jeg ikke kan hænges op på forhandleren.
Fra døgnrapporten: Udbyttet var: Motorcykel, Suzuki GSX1200/SV650SMærkelig model??? Surt nok... Jeg holder øje nordpå...
Fedt at høre du har fundet den. Jeg kan sgu ikke forstille mig hvis der var nogen der nuppede min sv'er.
Citat fra: VikingPowerSV efter Marts 22, 2011, 06:04:00 pmFedt at høre du har fundet den. Jeg kan sgu ikke forstille mig hvis der var nogen der nuppede min sv'er.Præcis.. Man har sgu følelser for den
hehe... det er sgu lige før man elsker den.. Kommer til at tænke på hvad min eks. sagde til mig. " du skal ikke få en mc. mens du er sammen med mig... Du vil jo bare bruge al tiden på den "