Forfatter Emne: Efterlysning, Stjålet MC  (Læst 8588 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Efterlysning, Stjålet MC
« Svar #15 Dato: Marts 19, 2011, 12:05:49 pm »
Jeg ville ønske, at jeg kunne finde et link til kilden lige nu, men jeg husker en historie fra et par år tilbage:

En gut fik stjålet sin uforsikrede Harley fra en forhandler, og sagsøgte ham herefter for at få erstatning. Dette søgsmål vandt han dog ikke, idet retten mente at forhandleren havde sikret motorcyklen tilstrækkeligt med hegn, port og lås.

Jeg ville derfor antage at hvis forhandleren var groft uansvarlig og fx lod motorcyklen stå med nøglen i tændingen, ville man have en chance for at få erstatning.

Jamen det syntes jeg også er noget andet - så bærer forhandleren eller mekanikeren også en stor del af skylden for cyklens forsvinden. Man kan måske kalde det grov uagtsomhed. Men væbnet røveri tror jeg ikke kan hænges op på forhandleren.
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #16 Dato: Marts 19, 2011, 12:29:49 pm »
Jamen det syntes jeg også er noget andet - så bærer forhandleren eller mekanikeren også en stor del af skylden for cyklens forsvinden. Man kan måske kalde det grov uagtsomhed. Men væbnet røveri tror jeg ikke kan hænges op på forhandleren.

Nej, det er jeg enig i. Jeg ville bare gøre opmærksom på, at det ikke er sort/hvidt, og ejeren ikke altid vil stå med aben.

Jeg har nogle gange været ude for at min mc stod klar med nøglen i, når den skulle afhentes efter service. Hvis en tyv nu var ualmindeligt fræk...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Paparazzi

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: Marts 20, 2011, 02:06:55 am »
Mc fundet !  :orkester:

Og er vistnok blevet brugt til et bankrøveri i går på Bernstoffsvej  :shock::police: fangede vist også to banditter. Har dog ikke lige pt. kunne få skader at vide, men håber på det bedste :tie:. I det mindste er den da ikke brændt af.

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #18 Dato: Marts 20, 2011, 08:43:26 pm »
Ubegribelig heldigt, at det gik så stærkt. Håber at den er uskadt!
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #19 Dato: Marts 21, 2011, 09:48:00 am »
Godt at høre :-D
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
« Svar #20 Dato: Marts 21, 2011, 01:08:05 pm »
Jeg tænker... Hvem er så dum, at de hugger en MC fra mekanikeren, til at bruge den til en bankrøveri? Jeg mener, de maskiner der står ved mekanikeren, kan man da med en vis sandsynlighed antage har en eller anden form for defekt, og så er de sgu nok ikke liiiige de mest optimale maskiner at stikke af fra politisterne på...  :loser:

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #21 Dato: Marts 21, 2011, 01:09:01 pm »
fedt den er fundet, så må du bare håbe på at byttet er gemt i bagenden  :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Efterlysning, Stjålet MC
« Svar #22 Dato: Marts 21, 2011, 04:14:23 pm »
Det ville bare dække leje af mc .. Hehe... Godt at den er fundet :)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #23 Dato: Marts 21, 2011, 09:05:56 pm »
Fra døgnrapporten: Udbyttet var: Motorcykel, Suzuki GSX1200/SV650S

Mærkelig model???  :shocked:

Surt nok... Jeg holder øje nordpå...
sjovt nok står der det samme på min selvangivelse, nemlig at jeg ejer en GSX1200 sv. har ringet til reinhardt for at spørge hvad det var for en . nogen der ved noget om den registrering. skat siger det er de oplysninger de får fra importøren.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

VikingPowerSV

• Roadracer
« Svar #24 Dato: Marts 22, 2011, 06:04:00 pm »
Fedt at høre du har fundet den.

Jeg kan sgu ikke forstille mig hvis der var nogen der nuppede min sv'er.
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

melander

• Roadracer
« Svar #25 Dato: Marts 22, 2011, 08:23:58 pm »

Præcis.. Man har sgu følelser for den  :club:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

VikingPowerSV

• Roadracer
« Svar #26 Dato: Marts 22, 2011, 11:12:08 pm »

Præcis.. Man har sgu følelser for den  :club:

hehe... det er sgu lige før man elsker den.. :P  Kommer til at tænke på hvad min eks. sagde til mig. " du skal ikke få en mc. mens du er sammen med mig... Du vil jo bare bruge al tiden på den "
 hehe.. eller når det blev sommer og mc'erne kom ud og trille. Man kan jo ikke lade være med at se dem køre forbi, så sagde hun pludselig " Hvorfor ser du aldrig sådan efter mig !" :P
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #27 Dato: Marts 25, 2011, 03:27:42 pm »
har lige kigget på cyklen og sludret med ib.....

den ligner ikke en der er blevet hærget,,,

tænk at de aber har været i butikken flere gange for at stjæle,,,,   mener det var 3 gange inden de så løb med sv650  :thumbsdown:
nu med yamaha fz1 2008

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #28 Dato: Marts 25, 2011, 06:14:37 pm »
Altid godt at høre den er i de rigtiges varetægt igen..

Utroligt og trist sådan noget overhovedet foregår, men med dagens danmark er der jo sjælendt noget der overrasker.

Peter.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

CarstenL87

• Søndagskører
  • **
  • Sort SV650S
« Svar #29 Dato: Marts 25, 2011, 06:35:05 pm »
hehe... det er sgu lige før man elsker den.. :P  Kommer til at tænke på hvad min eks. sagde til mig. " du skal ikke få en mc. mens du er sammen med mig... Du vil jo bare bruge al tiden på den "

OG det så derfor hun nu er din eks  :wink: :lol: :respekt: