Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hehe .. jeg tror nu rent faktisk at det er Thorsen selv der sælger den Så det var ikke Alex mafiaen denne gang
For at komme tilbage på sporet;Jeg har fået et godt tilbud på en Wilbers styrdæmper til en Kawazaki Z1000. Er det værd at investere i til alm. frisk kørsel, eller har den kun sin berettigelse på bane?
Tak for svaret. Kan du uddybe lidt? Jeg har meget begrænset viden om styrdæmpere
Derfor skiftede jeg fjedrene til HyperPro og skiftede også olien i min styrdæmper. SV´eren blev en helt anden maskine og helt rolig, det kan varmt anbefales.
I værste tilfælde for at undgå dem her:
Citat fra: skurkenfradallas efter Februar 04, 2008, 09:46:31 amDe fleste opgraderinger (hvis du skulle være interesseret i en sådan) udskifter alligevel ikke normalt den eksisterende dæmpning men supplerer den snarere ved at montere cylinderen over øverste gaffelbro som vist på billedet. Jeg er ikke helt enig.Jeg tvivler dog på at nogen monterer en ekstra styrdæmper sammen med den eksisterende.Grunden til at den sidder over styret er enten af pladshensyn, men nærmere fordi det er en justerbar, så man skal kunne komme til den rimelig nemt.
De fleste opgraderinger (hvis du skulle være interesseret i en sådan) udskifter alligevel ikke normalt den eksisterende dæmpning men supplerer den snarere ved at montere cylinderen over øverste gaffelbro som vist på billedet.
Hvad siger du NielsSV, jeg kan se at tastaturet er varmt???
Citat fra: Ulvehaar efter Maj 08, 2008, 09:54:44 amTak for svaret. Kan du uddybe lidt? Jeg har meget begrænset viden om styrdæmpere Selve dæmperen er den samme i mange tilfælde. Spørgsmålet er om slaglængden er den samme Beslaget til Z1000 kan du næppe bruge på din SV, men så kan du købe et ved siden af.
Hehe, glem alt og start forfra.Jeg ejer IKKE en SV650S længere. Styrdæmperen er købt til og skal monteres på en Kawazaki Z1000 K3, og så vidt jeg kan forstå, så er i enige om at det ville være en god ide.Jeg takker for inputs, kom dog gerne med flere.